Продължението на Национален проект „Аз съм Българка!“ е поредният щрих, оказващ съществено въздействие върху националното самочувствие на хиляди българи от различни възрасти, докоснали се до идеята на проекта. Да избереш да популяризираш родната история, откъсвайки се от съвремието, като стъпваш на традицията и фолклора по въздействащ начин и показваш образа на млада, красива и творяща някое от фолклорните ни изкуства българка, е дръзко и трудно начинание. Вече по отъпкан път Радослав Първанов реализира с лекота сюжетите един след друг. В тази втора част от проекта всички сюжети са придружени и от личен разказ за преживяването по време на снимките, който авторът на проекта и екипа му подготвят и публикуват в мрежата.
До края на 2018 година са реализирани 27 сюжета от Продължението с участието на 22 девойки. Заснети са над 65 знакови места в България, като специално място заемат природните дадености на страната ни и важни исторически забележителности. Сюжетите събират внушителен брой реакции и позитивни мнения в мрежата, а въздействието им става все по-силно с всека следваща картина. Уникалната българска колекция цветни фотоси добавя сюжетите Боженци, Ловеч, Плевен, Батак, Стара Загора, Дяволският мост и Картал кая в Родопите, Карлово, розоберът и лавандуловите поля, Еньовден, Асеновата крепост, Старинен Созопол, Старинен Несебър, родният дом на Яворов в Чирпан, хармонията между българката и коня, град Добрич, тревненският сокай, гроздобер край Дунав, град Бяла, Седемте рилски езера, Етнографски комплекс “Кулата” – Казанлък и сюжетът “Моминска нежност”, първите ни столици Плиска, Велики Преслав и Мадарският конник, град Русе, Широка лъка, Калето при Белоградчишките скали, Златните мостове на Витоша и град Севлиево. Проектът, изложбата и филмът, също както и при първата част, са готови и очакват да бъдат показани пред публика. Представителната изложба включва 30 снимки със сюжетите от Продължението на Национален проект „Аз съм Българка!“, както и анонс за ценностите и поставените цели на втората част. Създаден е филм, пренасящ зрителите в деня и часа на мястото на снимките, като привилегията да видят 20-минутната лента имат единствено посетителите на изложбите.